Освітня програма проєкту USAID в дії

14 червня 2021 року дано офіційний старт навчального процесу освітнього компонента USAID Cybersecurity Activity проєкту USAID «Кібербезпека критично важливої інфраструктури України», одним із 14 учасників якого є Хмельницький національний університет. USAID Cybersecurity Activity – програма задля покращення вищої освіти в галузі кібербезпеки. Програма орієнтована на досягнення мети через підвищення кваліфікації викладачів, модернізацію освітніх програм з відповідно до міжнародних стандартів та відкриття сучасних лабораторій в університетах.

З вітальним словом до учасників проєкту виступив  керівник проєкту Тімоті Дубель.

Під час зустрічі відбулося знайомство учасників з інструкторами курсів, якими є фахівці з кібербезпеки з США, країн ЄС та України. Інструкторами було презентовано загальну інформацію про курси та їх цілі.

Від Хмельницького національного університету участь в курсах проєкту USAID  проходять науково-педагогічні працівники кафедри кібербезпеки та компютерних ситем і мереж: завідувач кафедри Кльоц Юрій павлович, доценти кафедри Муляр Ігор Володимирович, Тітова Вєра Юріївна і Чешун Віктор Миколайович, старший викладач Мостовий Сергій Володимирович.

Викладачі кафедри проходять підвищення кваліфікації з курсів:

  • Cyber-physical System Security (Безпека кіберфізичних систем). Інструктори: Dr. Kemal Akkaya and Yacoub Hanna. Курс проходить Кльоц Ю.П..;
  • Incident Response (Реагування на інциденти). Інструктори: Dr. Marcus Rogers & Nicholas Sturgeon/Krassimir Tzvetanov. Курс проходить Тітова В.Ю.;
  • Digital Forensics (Цифрова криміналістика). Інструктори: Dr. Marcus Rogers & Nicholas Sturgeon/Krassimir Tzvetanov. Курс проходить Чешун В.М.;
  • WebSecurity (Безпека Web-додатків). Інструктор: Oleksii Baranovsky. Курс проходить Муляр І.В.;
  • Network security (Основ комп’ютерної та мережної безпеки). Інструктор: Vadym Chakryan. Курс проходить Мостовий С.В..

Участь у проекті дозволить колективу кафедри має за мету не лише підвищення свого фахового рівня, а і застосування здобутих знань для підвищення якості викладання існуючих освітніх компонент та постановки нових.